Miele Complete C3 rood

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C3 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Guillhermo 18-09-2014
Geschreven voor: Miele Complete C3 rood

Typeaanduidingen en specificaties op Kieskeurig vaag. Ik ga er van uit dat dit de C3 Complete Powerline 1200 watt is. Vorige stofzuiger ook Miele doch 1600 watt. Zag dat er 800, 1200 en 1600 watt C3's bestaan. Gekozen voor deze 1200. Maar ik had achteraf misschien best de 800 kunnen kiezen. Wat een zuigkracht! Vergeleken met de oude 1600 watt stofzuiger doet deze het beter. (alhoewel dat misschien een subjectief gegeven is daar de oude overleden is en ik ze niet meer tegelijk kan vergelijken) De oude stofzuiger gebruikte ik altijd op vol vermogen, deze voldoet in de middelste stand best. Zal zeker wat uitmaken in de stroomrekening daar we hem dagelijks gebruiken. Wat verder opvalt is dat deze een stuk minder lawaai maakt. De zuigmond maakt meer lawaai dan de motor! Verder is de stofzuiger soepeler in volgen over de vloer. Moet nog even kijken welke imitatie stofzuigerzakken ik moet hebben, want die van Miele zijn prijzig.